سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین بازی های آیفون و آیپد برای کودکان طبق نظر کارشناسان جهانی

1-بازی پرندگان خشمگین Angry Birds

Angry Birds جزو بازی‌های پرطرفدار جهان است و محبوبیت آن به‌قدری است که حتی فیلم آن ساخته‌شده است. این بازی برای کودکان طراحی‌شده است و بازی کردن آن بسیار راحت است. به دلیل استفاده از رنگ‌های شاد و طرح‌های کارتونی، این بازی توانسته نظر کودکان و بزرگ‌سالان را به خود جلب کند و دارای چندین بازی با صدها مرحله? رایگان است.

2- بازی‌های کمپانی Duck Duck Moose

Duck Duck Moose نام یکی از کمپانی‌های سازنده? بازی در آی تونز است و بیشتر بازی‌های آن آموزشی است. بازی‌های Word Wagon، Fish School، ChatterPix، Moose Math و Build A Truck جزو بازی‌های محبوب این کمپانی است. بازی‌های این کمپانی ساختار ساده و راحتی دارند و از رنگ‌های روشن و شاد در طراحی بازی استفاده کرده‌اند و بازی‌های آنها بیشتر مناسب کودکان و نوجوانان است تا بزرگ‌سالان. اکثر بازی‌های این شرکت رایگان‌اند و خریدهای درونی برنامه‌ای ندارند.

3- بازی‌های کمپانی Intellijoy

Intellijoy نیز نام یکی از کمپانی‌های سازنده? بازی در آی تونز است و بیشتر بازی‌های آن جنبه? آموزشی دارند، مثل بازی‌های آموزش الفبای انگلیسی، آموزش خواندن، اعداد، ریاضی و اشکال مختلف. این بازی‌ها هم در آیپد و هم در گوشی‌های آیفون قابل‌اجرا هستند و مثل بیشتر بازی‌های کودکانه، رنگ‌های شادی دارند و به‌راحتی قابل یادگیری‌اند. بازی‌های این کمپانی مناسب رده? سنی 2 تا 7 سال است و بچه‌های بزرگ‌تر ممکن است از این بازی‌ها زود خسته شوند.

4- بازی‌های کمپانی Lego

سازندگان لگو فقط به ساخت اسباب‌بازی اکتفا نکرده‌اند و بازی‌های لگو را نیز طراحی کرده‌اند، مثل بازی‌های Lego DC Superheroes،Lego Scoopy-Doo Escape،the NEXO knights،the Ninjago و کلی بازی دیگر. بازی‌های لگو بیشتر از اینکه جنبه? آموزشی داشته باشند، جنبه? سرگرمی و تفریح دارند و مناسب کودکان بالاتر از 7 سال است و کودکان زیر 7 سال ممکن است حین بازی کمی گیج شوند. بیشتر بازی‌های لگو رایگان‌اند و بازی‌های پولی آن قیمت بالایی ندارند.

5- بازی Preschool and Kindergarten

این بازی شامل بازی‌های کوتاهی است که تمامی آن‌ها جنبه? آموزشی دارند، مثل بازی‌های حافظه‌ای، شکل و رنگ، حروف، شمارش اعداد و پیدا کردن اعداد گمشده. این بازی‌ها مناسب کودکان دبستانی و پیش‌دبستانی هستند، البته ممکن است برای بچه دبستانی‌ها خسته‌کننده باشد. بیشتر بازی‌های این بازی رایگان‌اند.

6- بازیهای PBS Kids

این بازی مناسب کودکان است و شخصیت‌های زیادی دارد و مانند بیشتر بازی‌های کودکانه، جنبه? آموزشی دارد و بسیار راحت است، مثل بازی‌ها رنگ‌آمیزی، مارپیچ، لباس پوشاندن به شخصیت‌ها و آموزش اعداد و خواندن. این بازی رایگان است و خرید درون برنامه‌ای ندارد.